Wszystko
  • Problemy z zamówieniem

  • Wysyłka i Dostawa

  • Zwrot kosztów

  • Płatności i promocje

  • Produkt i magazyn

  • Moje konto

  • Polityka zwrotów

Dlaczego nie otrzymałem e-maila z potwierdzeniem zamówienia?

Sprawdź folder ze spamem, jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Napisz e-mail do Zespołu Obsługi Klienta, podając swój identyfikator transakcji.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane, możesz je anulować na stronie "Moje zamówienie". Możesz też skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy.

Należy pamiętać, że nie możemy anulować zamówień, które zostały wysłane.

Jaki jest status mojego zamówienia?

Proszę kliknąć na stronę Moje zamówienia Informacje o śledzeniu zostaną tam zaktualizowane na czas.

Jak napisać recenzję?

Po dostarczeniu paczki napisz recenzję, klikając przycisk “Napisz recenzję” na stronie “Moje opinie”

Czy mogę zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Skontaktuj się z nami, aby zmienić adres przed wysłaniem zamówienia.

Jak złożyć zamówienie?

Proszę zapoznać się z określonymi procedurami poniżej:


Jak otrzymać fakturę?

Podaj nam numer zamówienia i adres rozliczeniowy za pośrednictwem skontaktuj się z nami.

Czy muszę płacić cło?

Wszystkie produkty z magazynów europejskich są bezcłowe.

Gdzie są wysyłane produkty?

Mamy wiele magazynów w krajach UE. Wyślemy Twoją paczkę z najbliższego magazynu.

Jaki jest termin?

Wszystkie paczki zostaną wysłane w ciągu 24 godzin. Czas dostawy to 2-7 dni.

Jak mogę uzyskać informacje o śledzeniu?

Po wysłaniu paczki informacje o śledzeniu zostaną jednocześnie zaktualizowane na stronie "Moje zamówienia"

Dlaczego numer śledzenia jest nieprawidłowy?

Proszę cierpliwie czekać. Numer śledzenia jest nieprawidłowy, zanim przewoźnik zeskanuje paczkę i prześle informacje.

Co mogę zrobić, jeśli dostawa się nie powiedzie?

Skontaktuj się z lokalnym przewoźnikiem i zaplanuj nową dostawę.

Jak długi jest okres gwarancji?

Na produkty sprzedawane na naszej oficjalnej stronie udzielamy rocznej gwarancji.

Czy mogę zwrócić produkt?

Przed zwróceniem produktu uważnie przeczytaj nasze Zasady dotyczące zwrotów. Skontaktuj się z Zespołem Obsługi Klienta, jeśli masz dodatkowe pytania.

Jak szybko mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Zwrot pieniędzy zostanie rozliczony w ciągu 15 dni roboczych. Dokładny termin zwrotu pieniędzy ustala bank.

Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?

Najpierw skontaktuj się ze swoim bankiem, aby potwierdzić, czy zwrot został zrealizowany. Skontaktuj się z nami poniżej, jeśli bank twierdzi, że płatność nie została dokonana.

Jak mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Skontaktuj się z nami i prześlij odpowiednie zdjęcia i filmy.

Jak mogę otrzymać kod rabatowy?

Zwróć uwagę na działania promocyjne w naszej witrynie, aby otrzymać kod rabatowy.

Co mogę zrobić, jeśli zapomnę skorzystać z kodu rabatowego?

Użyj kodu rabatowego przy następnym zakupie, zanim kod wygaśnie.

Dlaczego mój kod rabatowy jest nieprawidłowy?

Prosimy o zapoznanie się z asortymentem produktów użytkowych, czasem i innymi przepisami dotyczącymi kodu rabatowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Czy mogę użyć więcej niż jednego kodu rabatowego w tym samym zamówieniu?

W zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego.

Jakie są akceptowane metody płatności?

Akceptowane są płatności PayPal i kartą kredytową.

Co mogę zrobić, jeśli moja płatność się nie powiedzie?

Sprawdź środowisko sieciowe, metodę płatności i ustawienia banku.

Czy mogę zrobić drop shipping?

Skontaktuj się z naszym agentem poczty e-mail pod adresem b2b@vevor.com

Czy świadczycie usługi hurtowe?

Kliknij przycisk Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Jak mogę zresetować hasło?

Hasło można edytować, klikając “Edytuj hasło” w ”Moim koncie”.

Jeśli zapomniałeś hasła i nie możesz się połączyć, możesz kliknąć „Zapomniałeś hasła” na stronie logowania.

Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Sprawdź, czy konto i hasło są poprawne. Jeśli nadal masz problemy z zalogowaniem się, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać dalszą pomoc.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Zarejestrowany adres e-mail może zawierać błędną pisownię. Przykro nam, że nie możemy zmienić zapisanego adresu e-mail, ale zalecamy zarejestrowanie się przy użyciu prawidłowego adresu e-mail.

Jeśli chcesz zmodyfikować swój adres e-mail w książce adresowej, wykonaj następujące czynności: 【Moje konto】-【Książka adresowa】





Jak mogę zamknąć moje konto?

Przepraszamy, nie możesz samodzielnie zamknąć swojego konta.

Jeśli nie chcesz mieć swojego konta, możesz skontaktować się z nami, aby je usunąć po zakończeniu wszystkich zamówień i wykorzystaniu kuponów.

Jak mogę zrezygnować?

Aby anulować subskrypcję, możesz kliknąć “Anuluj subskrypcję” u dołu promocyjnej wiadomości e-mail. Lub skontaktuj się z nami, aby zrezygnować z subskrypcji.

Zastrzeżenie:

Oficjalna polityka zwrotów w witrynie dotyczy tylko zamówień złożonych na oficjalnej witrynie. Naszym klientom oferujemy bezpłatną 30-dniową politykę zwrotu. Sprawdź następujące warunki, które mają zastosowanie do zasad:

Warunki dotyczące bezpłatnego zwrotu:

1.Produkt nie może być normalnie używany po otrzymaniu.-DOA.

2.Wysłaliśmy Ci niewłaściwy produkt.

3.Otrzymany produkt nie odpowiada opisowi.

4.Otrzymany produkt jest wadliwy.

Warunki, które NIE dotyczą bezpłatnego zwrotu:

1. Już tego nie chce ani nie lubi.

2. Produkt nie pasuje.

3. Produkt dotarł za późno.

4. Produkt nie wygląda autentycznie.

5. Produkt nie jest dostarczany z instrukcją obsługi.

6. Produkt jest uszkodzony z przyczyn nienaturalnych.

Jak zwracany jest produkt?

Jeśli produkt można zwrócić bezpłatnie, w ciągu 30 dni od otrzymania produktu, prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Klienta w celu uzyskania etykiety zwrotnej/adresu zwrotnego. Skontaktuj się z nami ponownie w celu uzyskania zwrotu pieniędzy po podpisaniu paczki zwrotnej przez nasz magazyn.

49-896-282-4112 Od poniedziałku do piątku 09:00 - 17:00 ©2009 - 2022 VEVOR Wszelkie prawa zastrzeżone