Witamy na naszej stronie! Z pewnych powodów wszystkie nasze produkty mogą zostać zwrócone za darmo w ciągu 30 dni! (Ta sama gwarancja jest udzielana na wymienione i zwrócone produkty.) Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy! Teraz postępuj zgodnie z poniższymi zasadami, aby uzyskać więcej informacji.
Polityka zwrotów dotyczy tylko produktu z naszej oficjalnej witryny. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za inne strony internetowe, które sprzedają produkty VEVOR. Proszę dokładnie sprawdzić wszystko po otrzymaniu przesyłki, a wszelkie uszkodzenia spowodowane przez człowieka, z wyjątkiem DOA (Dead-On-Arrival), nie zostaną objęte. Jeśli przedmiot został uszkodzony w transporcie lub stanie się wadliwy w okresie gwarancyjnym, wyślij nam e-mail ze zdjęciami lub filmem, aby pokazać problem. Wszelkie nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane.
Uwaga: Wszelkie wyjaśnienia dotyczące autoryzacji należą do firmy VEVOR. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, nie wahaj się Skontaktuj się z nami.
Zły przedmiot wysłany
Jeśli otrzymałeś nasz produkt, który nie jest taki sam jak na liście produktów, możesz przesłać nam zdjęcia produktów. Zwrócimy je po potwierdzeniu.
Powody nieobsługujące bezpłatnego zwrotu | Detale | Rozwiązanie / Uwaga |
---|---|---|
Przybył za późno | VEVOR nie przyjmie bezpłatnego zwrotu, jeśli dostawa opóźni się z przyczyn firmy logistycznej. | Brak bezpłatnego zwrotu |
Nie chcę tego | Odbierz przedmiot, ale zmień zdanie / zamów przez pomyłkę / zmiany ceny | Brak bezpłatnego zwrotu |
Nie pasuje do opisu | Otrzymaj przedmiot nie taki sam jak opis produktu lub obraz | Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać odpowiednie rozwiązanie |
Bez instrukcji lub niestandardowej instrukcji | Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać instrukcję w formie elektronicznej lub wideo. | Brak bezpłatnego zwrotu |
Verkeerde maat | Rozmiar produktu jest nieprawidłowy | Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać odpowiednie rozwiązanie |
Uwaga: Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty poplamione/zabrudzone lub uszkodzone w wyniku błędu użytkownika.
Rodzaj produktu | Powód zwrotu/zwrotu pieniędzy | Sposób zwrotu/zwrotu pieniędzy! | Uwaga |
---|---|---|---|
Produkt zwykły lub ciężki | Powód sprzedawcy | Kup jest odpowiedzialny za wysłanie paczki | / |
Powód kupującego |
* Produkt ciężki: ponad 150 cm długości jednostronnej lub ponad 300 cm w obwodzie. Ponad 30 kg wagi netto.
Jeśli wysyłasz produkt:
1. Ostrożnie zapakuj przedmiot(y) w oryginalne opakowanie.
2. Powinieneś odesłać przedmiot z powrotem do naszego magazynu. Jeśli nie znasz magazynu, skontaktuj się z nami.
Po dostarczeniu oryginalnego produktu do naszego magazynu poinformujemy Cię o następujących kwestiach dotyczących zwrotu lub wymiany. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany po potwierdzeniu przez naszych pracowników magazynu, że produkt jest nieotwarty i jest w dobrym stanie.
Metody Płatności | Czas przetwarzania zwrotu pieniędzy | Uwaga |
---|---|---|
Karta kredytowa | W ciągu 3-15 dni od otrzymania wiadomości e-mail o zwrocie środków (zgodnie z czasem przelewu firmy obsługującej kartę kredytową klienta) | Nasz sklep nie pobiera opłaty manipulacyjnej |
Paypal lub inna płatność innej firmy | Otrzymaj zwrot pieniędzy w czasie rzeczywistym po otrzymaniu wiadomości e-mail ze zwrotem | / |
Uwaga: nasz sklep nie pobiera opłaty manipulacyjnej.
Aby uzyskać pomoc dotyczącą zwrotu lub zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami.
Numer telefonu: 49-896-282-4112
Email: support@vevor.pl