Wszystko

Polityka zwrotów i zwrotów

Witamy na naszej stronie! Z pewnych powodów wszystkie nasze produkty mogą zostać zwrócone za darmo w ciągu 30 dni! (Ta sama gwarancja jest udzielana na wymienione i zwrócone produkty.) Prosimy o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy! Teraz postępuj zgodnie z poniższymi zasadami, aby uzyskać więcej informacji.

Prawo

Polityka zwrotów dotyczy tylko produktu z naszej oficjalnej witryny. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za inne strony internetowe, które sprzedają produkty VEVOR. Proszę dokładnie sprawdzić wszystko po otrzymaniu przesyłki, a wszelkie uszkodzenia spowodowane przez człowieka, z wyjątkiem DOA (Dead-On-Arrival), nie zostaną objęte. Jeśli przedmiot został uszkodzony w transporcie lub stanie się wadliwy w okresie gwarancyjnym, wyślij nam e-mail ze zdjęciami lub filmem, aby pokazać problem. Wszelkie nieautoryzowane zwroty nie będą akceptowane.

Uwaga: Wszelkie wyjaśnienia dotyczące autoryzacji należą do firmy VEVOR. Jeśli masz jakiekolwiek problemy, nie wahaj się Skontaktuj się z nami.

Powody przemawiające za bezpłatnym zwrotem

Zły przedmiot wysłany

Jeśli otrzymałeś nasz produkt, który nie jest taki sam jak na liście produktów, możesz przesłać nam zdjęcia produktów. Zwrócimy je po potwierdzeniu.

Powody nieobsługujące bezpłatnego zwrotu

Powody nieobsługujące bezpłatnego zwrotu Detale Rozwiązanie / Uwaga
Przybył za późno VEVOR nie przyjmie bezpłatnego zwrotu, jeśli dostawa opóźni się z przyczyn firmy logistycznej. Brak bezpłatnego zwrotu
Nie chcę tego Odbierz przedmiot, ale zmień zdanie / zamów przez pomyłkę / zmiany ceny Brak bezpłatnego zwrotu
Nie pasuje do opisu Otrzymaj przedmiot nie taki sam jak opis produktu lub obraz Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać odpowiednie rozwiązanie
Bez instrukcji lub niestandardowej instrukcji Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać instrukcję w formie elektronicznej lub wideo. Brak bezpłatnego zwrotu
Verkeerde maat Rozmiar produktu jest nieprawidłowy Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać odpowiednie rozwiązanie

Uwaga: Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty poplamione/zabrudzone lub uszkodzone w wyniku błędu użytkownika.

Jak zwrócić oryginalny produkt?

Rodzaj produktu Powód zwrotu/zwrotu pieniędzy Sposób zwrotu/zwrotu pieniędzy! Uwaga
Produkt zwykły lub ciężki Powód sprzedawcy Kup jest odpowiedzialny za wysłanie paczki /
Powód kupującego

* Produkt ciężki: ponad 150 cm długości jednostronnej lub ponad 300 cm w obwodzie. Ponad 30 kg wagi netto.

Jeśli wysyłasz produkt:
1. Ostrożnie zapakuj przedmiot(y) w oryginalne opakowanie.
2. Powinieneś odesłać przedmiot z powrotem do naszego magazynu. Jeśli nie znasz magazynu, skontaktuj się z nami.

Co powiesz na problemy po zwrocie przedmiotów?

Po dostarczeniu oryginalnego produktu do naszego magazynu poinformujemy Cię o następujących kwestiach dotyczących zwrotu lub wymiany. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany po potwierdzeniu przez naszych pracowników magazynu, że produkt jest nieotwarty i jest w dobrym stanie.

Ile czasu zajmuje otrzymanie zwrotu pieniędzy?

Metody Płatności Czas przetwarzania zwrotu pieniędzy Uwaga
Karta kredytowa W ciągu 3-15 dni od otrzymania wiadomości e-mail o zwrocie środków (zgodnie z czasem przelewu firmy obsługującej kartę kredytową klienta) Nasz sklep nie pobiera opłaty manipulacyjnej
Paypal lub inna płatność innej firmy Otrzymaj zwrot pieniędzy w czasie rzeczywistym po otrzymaniu wiadomości e-mail ze zwrotem /

Uwaga: nasz sklep nie pobiera opłaty manipulacyjnej.

Aby uzyskać pomoc dotyczącą zwrotu lub zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami.
Numer telefonu: 49-896-282-4112
Email: support@vevor.pl

49-896-282-4112 Od poniedziałku do piątku 09:00 - 17:00 ©2009 - 2022 VEVOR Wszelkie prawa zastrzeżone