Zaoszczędź do 15% dzięki cenie PRO. Zarejestruj się, aby uzyskać bezpłatne konto PRO.
O tej pozycji
Silnik szczotkowy prądu stałego: Ten zestaw silnika elektrycznego do gokartów z cewką z czystej miedzi ma wysoką wytrzymałość i odporność na temperaturę. Silnik do roweru elektrycznego ma czarny kabel zasilający i przekładnię, jest elegancki, niski i ma prosty wygląd. Typ: Szczotki, Napięcie znamionowe: 24 V DC, Prąd znamionowy: 18,4 A, Przełożenie: 9,7:1.
Praca z dużą prędkością: Silnik redukcyjny o mocy 350 W ma prędkość znamionową 3000 obr./min, co zapewnia wydajną pracę, umożliwiając płynną pracę i delikatną kontrolę hamowania i zmian kierunku. Zębatka z 9 zębami do łańcucha nr 410. Szczególnie przydatna dla entuzjastów rowerów typu „zrób to sam”, ponieważ napęd jest kompatybilny ze standardowymi łańcuchami rowerowymi (podziałka 1/2 cala).
Wysokiej jakości metalowa obudowa: Ten elektryczny motocykl gokartowy ma solidną żelazną skorupę, która chroni obwód wewnętrzny i poprawia odprowadzanie ciepła, aby uniknąć przeciążenia termicznego. Ten silnik szczotkowy ma wspornik montażowy, który jest wygodny w montażu.
Konstrukcja dwukierunkowa: ten szybki silnik prądu stałego jest wyposażony w dwa proste kable. Można przełączyć obrót na zgodny lub przeciwny do ruchu wskazówek zegara, odwracając przewody silnika.
WIELOZADANIOWE - Ten szczotkowany silnik prądu stałego może być używany w hulajnogach, mini rowerach lub gokartach wyposażonych w silniki 24 V i 350 W podobne do tego. Nadaje się do gokartów, hulajnog elektrycznych, rowerów elektrycznych, pojazdów terenowych, motocykli, motorowerów itp.
Silnik szczotkowy prądu stałego: Ten zestaw silnika elektrycznego do gokartów z cewką z czystej miedzi ma wysoką wytrzymałość i odporność na temperaturę. Silnik do roweru elektrycznego ma czarny kabel zasilający i przekładnię, jest elegancki, niski i ma prosty wygląd. Typ: Szczotki, Napięcie znamionowe: 24 V DC, Prąd znamionowy: 18,4 A, Przełożenie: 9,7:1.
Praca z dużą prędkością: Silnik redukcyjny o mocy 350 W ma prędkość znamionową 3000 obr./min, co zapewnia wydajną pracę, umożliwiając płynną pracę i delikatną kontrolę hamowania i zmian kierunku. Zębatka z 9 zębami do łańcucha nr 410. Szczególnie przydatna dla entuzjastów rowerów typu „zrób to sam”, ponieważ napęd jest kompatybilny ze standardowymi łańcuchami rowerowymi (podziałka 1/2 cala).
Wysokiej jakości metalowa obudowa: Ten elektryczny motocykl gokartowy ma solidną żelazną skorupę, która chroni obwód wewnętrzny i poprawia odprowadzanie ciepła, aby uniknąć przeciążenia termicznego. Ten silnik szczotkowy ma wspornik montażowy, który jest wygodny w montażu.
Konstrukcja dwukierunkowa: ten szybki silnik prądu stałego jest wyposażony w dwa proste kable. Można przełączyć obrót na zgodny lub przeciwny do ruchu wskazówek zegara, odwracając przewody silnika.
WIELOZADANIOWE - Ten szczotkowany silnik prądu stałego może być używany w hulajnogach, mini rowerach lub gokartach wyposażonych w silniki 24 V i 350 W podobne do tego. Nadaje się do gokartów, hulajnog elektrycznych, rowerów elektrycznych, pojazdów terenowych, motocykli, motorowerów itp.
Silnik z magnesami trwałymi
W porównaniu do silników konwencjonalnych, silniki z magnesami trwałymi charakteryzują się dużą gęstością mocy, niewielkimi rozmiarami, lekkością, prostą konstrukcją i niezawodnością działania.
Szczotkowany silnik prądu stałego
Ten element to szczotkowany silnik prądu stałego, łatwy w obsłudze i sterowaniu, zapewniający stałą prędkość i wrażliwą kontrolę hamowania i zmian kierunku.
Solidna skorupa
Obudowa silnika elektrycznego wykonana jest z trwałego materiału metalowego, który jest wytrzymały i niezawodny, chroni obwód wewnętrzny i pomaga odprowadzać ciepło, aby uniknąć przeciążenia termicznego.
Zębatka 410-9T
9 zębatek do łańcucha nr 410, podziałka 12,7 mm. Szczególnie odpowiedni dla entuzjastów majsterkowania, ponieważ napęd jest kompatybilny ze standardowymi łańcuchami rowerowymi (podziałka 1/2 cala).
Zamontowany fundament
Idealny zamiennik uszkodzonego lub starego. Z podstawowym modelem montażu, łatwy w instalacji i łatwy w użyciu.
Szerokie zastosowania
Ten silnik współpracuje z rowerem lub rowerem elektrycznym z silnikiem 24 V 350 W, który wygląda podobnie do tego. Nadaje się do operacji do przodu i do tyłu. Kompatybilny ze standardowym łańcuchem rowerowym.
Dane techniczne
Produkt: silnik prądu stałego
Typ: szczotkowany
Kolor: czarny i srebrno-szary
Materiał powłoki: stop żelaza i aluminium
Napięcie znamionowe: 24 V prądu stałego
Moc: 350 W
Prędkość znamionowa: 3000 obr./min
Prąd znamionowy: 18,4A
Zębatka: 410-9T
Przełożenie: 9,7:1
Obrót: odwracalny
Wymiary opakowania: 22 x 19 x 17 cm
Waga brutto: 3,05 kg
Zawartość Paczki
1 x silnik elektryczny szczotkowy
Funkcje i szczegóły
Silnik szczotkowy prądu stałego: Ten zestaw silnika elektrycznego do gokartów z cewką z czystej miedzi ma wysoką wytrzymałość i odporność na temperaturę. Silnik do roweru elektrycznego ma czarny kabel zasilający i przekładnię, jest elegancki, niski i ma prosty wygląd. Typ: Szczotki, Napięcie znamionowe: 24 V DC, Prąd znamionowy: 18,4 A, Przełożenie: 9,7:1.
Praca z dużą prędkością: Silnik redukcyjny o mocy 350 W ma prędkość znamionową 3000 obr./min, co zapewnia wydajną pracę, umożliwiając płynną pracę i delikatną kontrolę hamowania i zmian kierunku. Zębatka z 9 zębami do łańcucha nr 410. Szczególnie przydatna dla entuzjastów rowerów typu „zrób to sam”, ponieważ napęd jest kompatybilny ze standardowymi łańcuchami rowerowymi (podziałka 1/2 cala).
Wysokiej jakości metalowa obudowa: Ten elektryczny motocykl gokartowy ma solidną żelazną skorupę, która chroni obwód wewnętrzny i poprawia odprowadzanie ciepła, aby uniknąć przeciążenia termicznego. Ten silnik szczotkowy ma wspornik montażowy, który jest wygodny w montażu.
Konstrukcja dwukierunkowa: ten szybki silnik prądu stałego jest wyposażony w dwa proste kable. Można przełączyć obrót na zgodny lub przeciwny do ruchu wskazówek zegara, odwracając przewody silnika.
WIELOZADANIOWE - Ten szczotkowany silnik prądu stałego może być używany w hulajnogach, mini rowerach lub gokartach wyposażonych w silniki 24 V i 350 W podobne do tego. Nadaje się do gokartów, hulajnog elektrycznych, rowerów elektrycznych, pojazdów terenowych, motocykli, motorowerów itp.
Silnik z magnesami trwałymi
W porównaniu do silników konwencjonalnych, silniki z magnesami trwałymi charakteryzują się dużą gęstością mocy, niewielkimi rozmiarami, lekkością, prostą konstrukcją i niezawodnością działania.
Szczotkowany silnik prądu stałego
Ten element to szczotkowany silnik prądu stałego, łatwy w obsłudze i sterowaniu, zapewniający stałą prędkość i wrażliwą kontrolę hamowania i zmian kierunku.
Solidna skorupa
Obudowa silnika elektrycznego wykonana jest z trwałego materiału metalowego, który jest wytrzymały i niezawodny, chroni obwód wewnętrzny i pomaga odprowadzać ciepło, aby uniknąć przeciążenia termicznego.
Zębatka 410-9T
9 zębatek do łańcucha nr 410, podziałka 12,7 mm. Szczególnie odpowiedni dla entuzjastów majsterkowania, ponieważ napęd jest kompatybilny ze standardowymi łańcuchami rowerowymi (podziałka 1/2 cala).
Zamontowany fundament
Idealny zamiennik uszkodzonego lub starego. Z podstawowym modelem montażu, łatwy w instalacji i łatwy w użyciu.
Szerokie zastosowania
Ten silnik współpracuje z rowerem lub rowerem elektrycznym z silnikiem 24 V 350 W, który wygląda podobnie do tego. Nadaje się do operacji do przodu i do tyłu. Kompatybilny ze standardowym łańcuchem rowerowym.
Rozumiem że silnik ma rodzaj pracy s2?
Jeśli tak to jak długo silnik wytrzyma bez przerwy na pełnych obrotach i jak długo silnik musi "odpocząć" aby był znowu gotowy do działania?
Seems like a good quality product with all the required components for easy fitment A little rust on some of the mechanical components that could have been covered with some protection. Meets my requirements for the mini quad conversion
Good and Powerful, some slight noise. Very Smooth
I use it for Shredder for plastic using eBike Motor Better success (on 12 Volts), see video link I am still working on this project
https://youtu.be/9E8kI1CmyQg
Seems like a good quality product with all the required components for easy fitment A little rust on some of the mechanical components that could have been covered with some protection. Meets my requirements for the mini quad conversion