Wyjątkowa wszechstronność: Osłona pawęży jest regulowana do użytku z silnikami o mocy do 100 KM, zapewnia stabilne podparcie dla silników zaburtowych i zmniejsza nacisk na rufę podczas holowania łodzi. Uwaga: Nie nadaje się do stosowania z silnikami bez funkcji pochylania i trymowania.
Odporny na rdzę i trwały: Nasz ochraniacz belki poprzecznej charakteryzuje się wzmocnionym wspornikiem i solidną konstrukcją, co zapewnia większą wytrzymałość i trwałość. Posiada również ocynkowaną powłokę powierzchniową, która zwiększa odporność na korozję i rdzę.
Regulowana długość: Długość osłony tylnej można regulować w zakresie od 32 do 44 cali (812,8-1117,6 mm), co umożliwia jej wykorzystanie w różnych zastosowaniach związanych z holowaniem silnika. Uwaga: Przed użyciem należy zmierzyć odległość między silnikiem a przyczepą.
Łatwy montaż: W zależności od kształtu szyny przyczepy, można wywiercić otwory i użyć haków do montażu lub bezpośrednio zamocować wspornik rolkowy. Montaż jest prosty i może go wykonać jedna osoba.
Użytkowanie i konserwacja: Przed użyciem łodzi na wodzie należy poczekać, aż znajdzie się ona na lądzie. Nie są wymagane żadne dodatkowe poduszki. Należy je zdjąć natychmiast po użyciu. Długotrwałe podparcie lub obciążenie wpłynie na żywotność szkunera.
Transom Saver: Holowanie łodzi na zewnątrz, ochrona silnika zaburtowego
Nasza osłona pawęży jest przeznaczona do silników o mocy poniżej 100 KM. Jej długość jest regulowana w zakresie od 812,8 do 1117,6 mm. Podczas holowania zapewnia ona solidne podparcie silnika, zmniejsza nacisk na pawęż łodzi i pomaga zapobiegać zarysowaniom i uszkodzeniom.
Solidne metalowe mocowanie zapewnia stabilne podparcie silnika i jest ocynkowane, co zapewnia długotrwałą odporność na rdzę i korozję. Solidna konstrukcja wytrzymuje trudne warunki zewnętrzne i oferuje długotrwałą trwałość.
Mocowanie osłony rufowej ma regulowaną długość, dzięki czemu jest kompatybilne z różnymi typami przyczep. Regulowana konstrukcja pozwala na indywidualne dopasowanie i gwarantuje bezpieczne i stabilne mocowanie do różnych konfiguracji łodzi i przyczep.
W zależności od rodzaju prowadnicy przyczepy, należy wybrać odpowiedni uchwyt montażowy. Montaż jest prosty i może go wykonać jedna osoba bez użycia specjalistycznych narzędzi ani pomocy. Przejrzysta instrukcja sprawia, że proces jest szybki i bezproblemowy, nawet dla początkujących użytkowników.
Regularne przeglądy i konserwacja są niezbędne, aby zapewnić optymalną sprawność szkunera, zwłaszcza po długich rejsach. Właściwa pielęgnacja pomoże zachować jego integralność strukturalną i wygląd.
Przewodniki i dokumenty dotyczące produktów
Instrukcja obsługi-en (PDF)Recenzja
Pytania i odpowiedzi
(0)
Typowe pytania dotyczące produktów: Czy produkt jest trwały? ...
Regulowany osłona pawęży VEVOR (812,8-1117,6 mm) z wytrzymałą głowicą, odporny na korozję osłona pawęży do silników zaburtowych o mocy poniżej 100 KM, do łodzi i przyczepy skuterowej
51 Recenzje
18799zł
Zdobądź co najmniej 2% punktów za zakupy lub oszczędź do 15%.
DARMOWE dołączenie
Cena za sztukę przy zakupie 0+.
Kup
Ekskluzywna zniżka 25,00zł na pierwsze trzy zamówienia w aplikacji.