Wyjątkowa wszechstronność: Osłona pawęży jest regulowana do użytku z silnikami o mocy do 100 KM, zapewnia stabilne podparcie dla silników zaburtowych i zmniejsza nacisk na rufę podczas holowania łodzi. Uwaga: Nie nadaje się do stosowania z silnikami bez funkcji pochylania i trymowania.
Odporny na rdzę i trwały: Nasz ochraniacz belki poprzecznej charakteryzuje się wzmocnionym wspornikiem i solidną konstrukcją, co zapewnia większą wytrzymałość i trwałość. Posiada również ocynkowaną powłokę powierzchniową, co zwiększa odporność na korozję i rdzę.
Regulowana długość: Długość osłony tylnej można regulować w zakresie od 24 do 36 cali (609,6-914,4 mm), co umożliwia jej wykorzystanie w różnych zastosowaniach związanych z holowaniem silnika. Uwaga: Przed użyciem należy zmierzyć odległość między silnikiem a przyczepą.
Łatwy montaż: W zależności od kształtu szyny przyczepy, można albo wybić otwory i użyć wspornika przyczepy do montażu, albo bezpośrednio podłączyć i zabezpieczyć wspornik rolkowy. Montaż jest prosty i może go wykonać jedna osoba.
Użytkowanie i konserwacja: Przed użyciem należy poczekać, aż łódź znajdzie się na suchym lądzie. Nie ma potrzeby korzystania z niej w wodzie. Nie są wymagane żadne dodatkowe poduszki. Należy je zdjąć natychmiast po użyciu. Długotrwałe podparcie lub obciążenie wpłynie na żywotność szkunera.
Transom Saver: Holowanie łodzi na zewnątrz, ochrona silnika zaburtowego
Nasza osłona pawęży jest przeznaczona do silników o mocy poniżej 100 KM. Jej długość jest regulowana w zakresie od 609,6 do 914,4 mm. Podczas holowania zapewnia ona solidne podparcie silnika, zmniejsza nacisk na pawęż łodzi i pomaga zapobiegać zarysowaniom i uszkodzeniom.
Solidne metalowe mocowanie zapewnia stabilne podparcie silnika i jest ocynkowane, co zapewnia długotrwałą odporność na rdzę i korozję. Solidna konstrukcja wytrzymuje trudne warunki zewnętrzne i oferuje długotrwałą trwałość.
Mocowanie osłony rufowej ma regulowaną długość, dzięki czemu jest kompatybilne z różnymi typami przyczep. Regulowana konstrukcja pozwala na indywidualne dopasowanie i gwarantuje bezpieczne i stabilne mocowanie do różnych konfiguracji łodzi i przyczep.
W zależności od rodzaju prowadnicy przyczepy, należy wybrać odpowiedni uchwyt montażowy. Montaż jest prosty i może go wykonać jedna osoba bez użycia specjalistycznych narzędzi ani pomocy. Przejrzysta instrukcja sprawia, że proces jest szybki i bezproblemowy, nawet dla początkujących użytkowników.
Regularne przeglądy i konserwacja są niezbędne, aby zapewnić optymalną sprawność szkunera, zwłaszcza po długich rejsach. Właściwa pielęgnacja pomoże zachować jego integralność strukturalną i wygląd.
Przewodniki i dokumenty dotyczące produktów
Instrukcja obsługi-en (PDF)Recenzja
Pytania i odpowiedzi
(0)
Typowe pytania dotyczące produktów: Czy produkt jest trwały? ...
Regulowany osłona pawęży VEVOR (609,6-914,4 mm) z głowicą kompozytową, odporny na korozję osłona pawęży do silników zaburtowych o mocy poniżej 100 KM, do silników zaburtowych łodzi przyczepnych
51 Recenzje
15799zł
Zdobądź co najmniej 2% punktów za zakupy lub oszczędź do 15%.
DARMOWE dołączenie
Cena za sztukę przy zakupie 0+.
Kup
Ekskluzywna zniżka 25,00zł na pierwsze trzy zamówienia w aplikacji.